background

Cum pot mesajele subtile produce un impact mare?

Cum pot mesajele subtile produce un impact mare?

Atât de multe lucruri considerate “mici” pot rezulta o experienţă pozitivă sau negativă, - un salut cald şi prietenos, consideraţie pentru programarea precisă, simplificarea unei o proceduri aparent complicate, etc., au efect asupra modului în care pacienţii percep calitatea, serviciile, personalul şi medicul stomatolog.

Cum pot mesajele subtile produce un impact mare?

Oferă zâmbete pacienților

Atât de multe lucruri considerate “mici” pot rezulta o experienţă pozitivă sau negativă, - un salut cald şi prietenos, consideraţie pentru programarea precisă, simplificarea unei o proceduri aparent complicate, etc., au efect asupra modului în care pacienţii percep calitatea, serviciile, personalul şi medicul stomatolog.
De exemplu, pacienţii sau personalul cabinetului nu vor aprecia dacă apare o alunecare în programări. Este un lucru esenţial ca persoana care răspunde de coordonarea programărilor să ştie să aprecieze cât timp este necesar pentru diferite proceduri, să ia în considerare timpul alocat înregistrări, completări fişelor medicale sau controlul de igienă.
Aceste activităţi să fie realizate convenabil medicului pentru a nu răpii din timpul tratamentului sau nici decum să fie făcute ulterior. Acest lucru chiar dacă necesită ajustări de timp la început, îmbunătăţesc semnificativ eficienţa.
Mai mult de atât, acordaţi o atenţie ridicată lucrurilor aparent nesemnificative, oferiţi pacienţilor, în special zâmbete. Dacă Simona, fata de la recepţie, poate oferii un zâmbet fermecător şi spune pacientului că Dr. Georgescu este medicul care îl va consulta şi că este unul dintre cei mai buni, atunci acest lucru va avea un impact absolut pozitiv în vânzarea planului de tratament. Mai mult de atât, acesta va consolida angajamentul echipei faţă de cabinetul stomatologic.
Cel mai important însă este, să transformaţi perioada de tratament într-o experienţă plăcută şi uşoară. Pacienţii te iubesc, ei iubesc echipa de stomatologi, au încredere în recomandările tale, însă se tem de preţul care va trebui plătit. Elimină această frică şi simplifică procesul. Oferă opţiunea şi analizează împreună cu pacientul plata integrală oferind un discount sau în rate. Da, până la urmă el va trebui să plătească pentru serviciul primit, însă va beneficia de tratamentul necesar şi medicul stomatolog îşi va primii bani. Tot ce trebuie să spui este: “Cum sună să - achitaţi în 12 luni, fără dobândă?” şi ei sunt, de obicei, încântaţi să urmeze recomandările tale.
Ca final, probabil scopul tău nu este să dispari după 6 luni, deci foloseşte-ti numele în faţa pacienţilor. Trimite-le felicitări pentru ziua de naştere, înştiinţări, rechemări la control periodic sau diferite articole, reţete, etc. Aceste informaţii comunicate pot deveni un produs personal care ajută la o mai bună comunicare, ele sunt convenabile, eficiente şi ajută să vă construiţi relaţii pozitive pe termen lung, cu toţi pacienţii cabinetului.

De ce dROOT? Motivul #42

Fără contracte pe termen lung

dROOT este cu siguranţă lider, atunci când vine vorba de programe stomatologice Online. Facem noi primul pas de a dezvălui bârfele celor care vorbesc în necunoştinţă sau doresc ca lucrurile să nu intre în normalitate. În articolele noastre precedente am mai discutat pe acest subiect, și acum am mai găsit unul, revoltător, un lucru stupid despre ceea ce spun oameni neinformaţi sau răuvoitori despre tehnologia Online.

Încearcă dROOT gratuit!
Vezi o prezentare DEMO și activează dROOT gratuit timp de 7 zile ca să te convingi!

“Odată ce ţi-ai pus datele pe internet nu mai poţi face pasul înapoi.”
Veţi auzi această frază destul de des de la necredincioşi. Vor spune că odată ce ai trecut Online nu vei putea recupera datele tale şi vei fi legat pe veci de dROOT.
Având în vedere serviciul oferit, cu toate avantajele şi beneficiile primite în administrarea cabinetului, “legat pe veci” nu sună aşa de rău. Dar nimeni nu doreşte să te lege sau să te blocheze. Chiar din contră, esenţa programelor Online este Libertatea.
Cu dROOT poţi renunţa la contractul semnat. De fapt, abonamentul lunar înseamnă că urmărim permanent să mulţumim clienţi noştri şi nu putem considera acesta ca un lucru îndeplinit de la sine. Tratăm clienţi noştri în aşa fel, că odată ce au schimbat pe dROOT, să dorească să rămână.
Dacă totuşi veți decide să ne părăsiți, vom fi cu adevărat trişti. Însă vom face totul pentru a vă lăsa să plecaţi cât mai uşor posibil. De ce? Pentru că credem că vă veţi întoarce la un moment dat. Nu vă închidem uşa definitiv!
Poţi afla mai multe despre avantajele tehnologiei Cloud prin chat de pe site, prin telefon cu unul din consultanţi la nr. +40 365 441 611 sau de pe website.