Munca unui stomatolog pediatru poate fi plină de satisfacții dar și de provocări.
Cooperarea cu micul pacient – care fără avertisment decide că vizita la stomatolog sa încheiat – poate dura doar câteva minute (în unele cazuri chiar secunde) timp în care tu trebuie să întocmești un plan de tratament.
- 2021-02-11
- By dROOT Romania
- droot
- stomatolog
- pediatrie
- medicală
- online
- technologie
Pe deasupra, COVID-19 ne-a impus necesitatea unui nivel mai ridicat de eficiență. Acum trebuie să accelerezi întregul proces - de la programare prin documentare medicală și tratament până la plata serviciilor - pentru a asigura siguranța pacientului și familiei acestuia. În această ecuație, utilizarea tehnologiei moderne este un element cheie.
|
|
|
|
Ți se pare cunoscut scenariul de mai jos?
|
|
În timpul examinării, în timp ce se ocupă și de preocupările părinților, asistenta medicală încearcă să-ți documenteze Planul de tratament pe o foaie așezată pe colțul mesei.
|
|
Din păcate aceste condiții, în acest tip de activitate, reprezintă o provocare reală pentru întreaga echipă, iar timpul nu este de partea ta.
|
|
|
|
Consultația se încheie, iar pacientul tău este liber să plece. Însă asistenta a omis să noteze unele detalii, relevante la plata serviciilor, ceea ce pe moment întârzie munca la recepție. Aceasta aleargă să remedieze lipsurile în dosarul pacientului, după care sună la recepție să anunțe că a terminat, astfel familia să poată să plătească și să plece.
|
|
|
|
Astfel de greșeli pot fi o problemă, mai ales în contextul protocolului COVID-19 când tendința este de a reduce contactul și timpul petrecut cu pacientul.
|
|
Acum, mai mult ca niciodată, sistemul de management trebuie să funcționeze eficient și rapid în cabinetul tău.
|
|
|
|
Avantajul tehnologiei ONLINE
|
|
Platforma tehnologică dROOT oferă beneficii atât pentru pacient cât și pentru cabinet. Părinții pot completa documentația copilului de acasă, din mașină, în parcarea cabinetului sau electronic în sala de așteptare, atât de pe un calculator, o tabletă sau un telefon mobil, ceea ce înseamnă reducerea aglomerației în cabinet. La recepție, pregătirea pacientului pentru consultație va înseamna doar semnătura digitală, apoi acesta poate intra în sala de tratament.
|
|
|
|
Stomatologul pediatru și personalul său pot consulta istoricul pacientului pentru a identifica corect, cum trebuie să se pregătească pentru următoarea vizită, reducând asfel timpul petrecut în scaun și factorul de frică al copilului. De asemenea, pot accesa informații despre controlul periodic, să informeze și să organizeze părinții, datele fiind disponibile pe fiecare dispozitiv conectat.
|
|
|
|
Toate modificările se propagă instant în rețea, iar procedurile efectuate sunt disponibile recepției pentru a putea fi încasate. Înțelegem provocările legate de administrația unui cabinet de Pedodonție, mai ales cu noile protocoale, când pacientul poate sta nemișcat în scaun doar pentru puțin timp. Pacienții pot fi anxioși, la fel ca și părinții lor, de aceea asigurarea confortului și siguranței acestora este o nevoie esențială.
|
|
|
|
dROOT a fost conceput pentru a îmbunătăți experiența pacientului și de a spori eficiența personalului cât mai mult posibil astfel încât, să aducă un plus de zâmbete de la cei mici cabinetului tău.
|
|
|
|
„Un program de gestiune excelent, complet și foarte ușor de folosit! Colaborăm deja foarte bine de doi ani. Nice work guys!" - Răzvan Burada, DeltaSmile
|
|
|
|
Folosește aplicațiile noastre