background

Poţi face lucruri măreţe

Poţi face lucruri măreţe

Ai fost admis la facultatea de stomatologie, ai studiat şi memorat mormane de cârti şi cursuri, ți-ai şlefuit abilităţile didactice, ai trecut de teste locale şi naţionale. Acum tot ce trebuie să faci este să fi un medic de renume şi să practici zi de zi meseria de stomatolog.

Poţi face lucruri măreţe

Poţi face lucruri mari! Cuvântul cheie este “viziune”

Ai fost admis la facultatea de stomatologie, ai studiat şi memorat mormane de cârti şi cursuri, ți-ai şlefuit abilităţile didactice, ai trecut de teste locale şi naţionale. Acum tot ce trebuie să faci este să fi un medic de renume şi să practici zi de zi meseria de stomatolog.
Însă, deja la primul pas te loveşti de problema de a angaja, gestiona şi instrui un personal, administrarea conturilor, gestiunea consumabilelor, marketing şi publicitate, cursuri de perfecţionare, controlul calităţii, asigurări şi revizuirea asigurărilor, achiziţionarea de echipamente şi întreţinerea acestora, salarizare, întocmirea declaraţiilor şi rapoartelor, probleme de fiscalitate, management şi … lista poate fi continuată.
După care mai putem adăuga şi lucrurile comune, cum ar fi remodelarea afacerii, extinderea de facilităţi şi servicii, asocierea cu un partener, stabilirea unei motivaţii pentru toţi cei care te ajută...
Ultima picătură în pahar este, că după toate acestea trebuie să te gândeşti cum să oferi pacienţiilor tăi cel mai bun serviciu, un tratament şi o experienţă care să-i transforme în pacienți loiali şi mulţumiţi. Nu este surprinzător faptul că viața unui medic stomatolog poate fi stresantă. Uneori medicul stomatolog este atât de preocupat să ofere tratamentul de calitate pacienţiilor, încât nu se opreşte pentru a evalua întregul procedeu şi uită de atribuţiile sale de antreprenor, importanţa de a monitoriza şi evalua sistemele administrative ale cabinetului şi afacerii. Stomatologia nu este ceva diferit, ea trebuie abordată ca problemele clasice din viaţă.
Fă-ţi timp pentru a evalua planurile de viitor, stadiul în care te afli şi direcţia în care te deplasezi. Dacă nu ai o destinaţie, nu vei şti când ai ajuns. Cuvântul cheie este “viziune”. Viziunea te ajută să vezi direcţia în care te duci, astfel şansele de reuşită sunt crescute. Lucrează împreună cu profesionişti experimentaţi, concentrează-te pe viziunea ta, analizează permanent în drumul tău parcurs obiectivele propuse.
Astfel poţi vedea clar ceea ce trebuie făcut cu prioritate. În termen stomatologic ți-as spune: “Fă o examinare completă pentru cabinetul tău, după care stabileşte un plan de tratament”. Este logic pentru pacienţi şi are sens pentru afacerea ta.
Am încheiat expoziţia de la Arad, un eveniment de succes. În cele trei zile, standul nostru a fost vizitat de câteva sute de medici şi sa oferit dreptul de acces pentru 12 noi utilizatori stomatologi și totodată o doamnă medic stomatolog a câștigat extragearea de la AR-MEDICA, premiul ei fiind servicii de management stomatologic în valoare de 300 Euro. Felicitări și le urăm bun venit, credem că au făcut pasul către o administrare eficientă cu dROOT.
Puteţi să ne vizitaţi la următoarea expoziţie DENTA organizată la Bucureşti în data de 20-22 noiembrie 2014. Vă aşteptăm!

Conform unui sondaj, efectuat pe diferite categorii de consumatori, relevăm următoarele:

  • 50% din cei întrebaţi consideră că primul lucru pe care-l observă la o persoană este zâmbetul
  • 80% din cei întrebaţi nu sunt mulţumiți de zâmbetul lor
  • Cei întrebaţi consideră că probabilitatea de a investi în zâmbetul lor este de şapte ori mai mare pentru proceduri stomatologice decât în lifting facial