Iată 5 predicții optimiste de la dROOT, bazate pe cercetare și istorie, la care ar trebui să reflectezi pentru a fi pregătit pentru momentul când vei reîncepe activitatea.
1. Managementul pacientului
Cabinetele folosesc toate metodele posibile (email, Facebook, SMS, Videochat) pentru informare și consultanță. Însă protocoalele se vor schimba după ridicarea restricțiilor și trebuie să continue, probabil conform tabelul de mai jos:
2. Managementul personalului
Cel mai mare impact după închiderea cabinetelor este diminuarea salariilor personalului. Șomajul tehnic este o soluție de moment, dar încă nu se cunoaște impactul economic al acestuia. În multe situații au fost concedieri, motiv pentru care în momentul ridicării masurilor va fi urgent să angajezi personal, pregătit, instruit și gata de lucru.
3. Echipamentele de protecție
Mănuși, halate, ochelari de protecție, măști pentru față, precum și alte produse de curățare au fost produse în principali de furnizori din China. Această dependență de China va scădea pe viitor. (O veste bună pentru producătorii interni). Se va realiza o creștere a prețurilor, deci este important să îți procuri din timp necesarul care să fie în conformitate cu legislația actuală.
4. Istorie și viitor
Cum am zi și înainte, este foarte greu să prezici viitorul, însă ar trebui să învățăm din lecțiile trecutului. Ca exemplu, Gripa spaniolă din 1918. Pandemia era mai gravă, lumea se afla în mijlocul primului război mondial. Economic a avut un efect devastator, însă (!) conform studiilor, nu a afectat semnificativ veniturile.
Ca un scenariu, după momentul 0, pacienții se reîntorc în cabinet, iar medicul preconizează că vor solicita tratamente de urgență, acele tratamente care contează într-adevăr pentru ei. Însă există și un fenomen alternativ, când pacientul după „arestul la domiciliu” vrea să cheltuiască toți banii pentru lucruri care îl fac să se simtă mai bine.
Aceste reacții complet diferite au fost înregistrate și în septembrie 2011. Așadar, nu are rost să fiți pesimist în legătură cu veniturile din primele luni.
5. Sisteme informatice devin indispensabile
Lumea nu va mai fi cum a fost, în aceste momente sunt testate și implementate tehnologii noi, iar noi va trebui să trăim cu ele. Sunt forțate spre utilizare tehnologii imature și chiar periculoase, deoarece riscul de a “nu face nimic este mai mare” spunea - Yuval Noah Harari. Nu este diferit nici în stomatologie. Sistemele de management dedicate devin elementul central al administrației medicale, aplicațiile dedicate pacienților vor face diferența dintre pacient și pacient loial.
Concluzie
Probabil virusul va rămâne cu noi. Se va schimba comportamentul pacienților și atitudinea medicilor. Activitatea Online va creste și concepția de Teledentistry devine ceva uzual. Lista este interminabilă. Este posibil că pornim către un viitor în care pandemiile și epidemiile devin o parte a vieții iar TU trebuie să joci un rol în pregătirea pacienților pentru această nouă realitate.
*Acest articol este bazat în cea mai mare parte pe conjectură, noi sperăm că viitorul va fi unul mai organizat!
Dacă consideri că această perioadă este chiar una oportună pentru a implementa sistemul de management dROOT, noi te sprijinim cu o
*Ofertă valabilă pentru perioada stării de urgență!
Cere consultanță și suport GRATUIT de la specialiștii
dROOT!
Folosește aplicațiile noastre